Posted by admin on March - 6 - 2018 | Comments Off

Jeszcze kilkanaście lat temu nadzwyczaj trudno było zakupić jakikolwiek towar. W dzisiejszych czasach każdy konsument jest właściwie objęty przez reklamy oraz produkty przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy są w stanie tylko cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z znanych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne typu opakowania jubilerskie. Z reguły twórcy wypuszczają pełną serię takich produktów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo często pakuje się towary spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w takim razie wolno czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują również korporacje kosmetyczne. Np. firma Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Popularne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Comments are closed.