Posted by admin on February - 7 - 2018 | Comments Off

Jeżeli w organizmie ludzkim brakuje jakiś elementów mineralnych, czy witamin, najszybciej dojrzejemy to na naszych włosach, nasze włosy są niezmiernie czułe na stres, warunki otoczenia, zmęczenia i braki w diecie. Pielęgnacje naszych włosów powinniśmy rozpocząć od wewnątrz, albowiem żadne dekorujące szampony nam nie pomogą, jeśli włosy nie będą odpowiednio odżywione od wnętrza. Podstawowymi elementami, jakie powinny odszukać się w diecie to cynk. Koryguje on ukrwienie cery, ma oddziaływanie na solidność i wygląd włosa, można go odnaleźć w orzechach włoskich, kukurydzy, migdałach. Dodatkowym składnikiem jest magnez, znajduje się on w brokułach, fasoli, jęczmieniu. Korzystne okazują się również preparaty typu loxon 2. Niedobór żelaza w diecie może przyczynić się do łysienia, odnajdziemy go w mięsie, orzechach, daktylach, fasoli. Wapń to nie tylko czynnik budulcowy, ale także włosy go pożądają. Najważniejszym zalążkiem wapnia jest mleko. Także istotną witaminą jest witamina A. Włosy w szczególnie dokuczliwy sposób odczuwają jej brak, w następstwie tego musimy nie dopuszczać do jej niedoborów.

Comments are closed.